Online. Bárhol. Bármikor.

Hipertóniás intézmények. Tudatos étrenddel a magas vérnyomás ellen

Tartalom

    A betegek együttműködési készsége compliance a terápiás folyamatban A piaci szereplők új szerepekben A szolgáltató az egészségügyi intézmény A szolgáltatás az egészségügyi ellátás A fogyasztó a beteg, páciens Az együttműködési készség jelentősége Empirikus vizsgálat az együttműködési hajlandóságról Az egészségügyi panaszok megítélése, döntés a panaszok megjelenésekor Az orvos szerepe az egészségügyi panaszok kezelésében A gyógyszerszedési szokásokról Csoportosítás az együttműködés tényezőihez való viszonyulás szerint A szív- és érrendszeri betegségekhez való viszony Az együttműködő idősebbek 3.

    hipertóniás intézmények hipertónia a lányokban

    Az egészségügyi marketing mint menedzsmentkoncepció A szolidaritás és a piaci verseny közötti szorításban Az innováció az egészségügyben A termék egyeztetése a piaci igényekkel Az egészségügyi piac lehetőségei A páciensorientáltság: a páciens új szerepe Az információorientáltság és az e-egészség Az életminőség és a páciensorientáltság Ellátási minőség és integrált ellátás A Az orvosi ellátórendszerekkel való együttműködés kiépítése B Az egészségipar és a páciensek kooperációjának felépítése C Kooperáció kiépítése az egészségpénztárakkal és a biztosítókkal A páciensekkel való kapcsolatok menedzselése hipertóniás intézmények egészségiparban Az egészség mint alapvető kompetencia Az irányzatok egészségpolitikai keretfeltételei A gyógyszer- és az egészségipar a Patient Relationship Management kezdetén Az integrált ellátási folyamat problémái A hipertóniás intézmények nézőpontja 5.

    Az értéklánc marketingszempontú megközelítése Az értékkoncepció különböző típusú megközelítései Hipertóniás intézmények elemzése az amerikai egészségügyi rendszerről Az intézményi célok és a stratégia Az értékalapú verseny megteremtésének feltételei Az egészségügyi értéklánc elemzése Hogyan fog átalakulni az ágazati struktúra egészségügyi értéklánccá?

    hipertóniás intézmények alacsony pulzus és alacsony vérnyomás magas vérnyomás esetén

    Az egészségpolitika, az egészségügyi kormányzat feladatai Az egészségügyi értéklánc alkalmazása a magyar egészségügyben A hazai intézményrendszer céljai, stratégiája Verseny a forrásokért Az értéklánc szemlélet hatása az egészségügy szereplőire Kutatás az értékláncalapú modell alkalmazhatóságáról Magyarországon 6.

    Az egészségügyi piackutatás A kutatási terv és a kutatási módszerek A szekunder adatforrások 7.

    hipertóniás intézmények hipertónia kezelése népi módszer

    A marketingmix az egészségügyben Termékpolitika Árazási stratégiák és döntések az egészségügyben A kereslet becslése.