Hipertóniás intézmények. Tudatos étrenddel a magas vérnyomás ellen
Tartalom
A betegek együttműködési készsége compliance a terápiás folyamatban A piaci szereplők új szerepekben A szolgáltató az egészségügyi intézmény A szolgáltatás az egészségügyi ellátás A fogyasztó a beteg, páciens Az együttműködési készség jelentősége Empirikus vizsgálat az együttműködési hajlandóságról Az egészségügyi panaszok megítélése, döntés a panaszok megjelenésekor Az orvos szerepe az egészségügyi panaszok kezelésében A gyógyszerszedési szokásokról Csoportosítás az együttműködés tényezőihez való viszonyulás szerint A szív- és érrendszeri betegségekhez való viszony Az együttműködő idősebbek 3.
Az egészségügyi marketing mint menedzsmentkoncepció A szolidaritás és a piaci verseny közötti szorításban Az innováció az egészségügyben A termék egyeztetése a piaci igényekkel Az egészségügyi piac lehetőségei A páciensorientáltság: a páciens új szerepe Az információorientáltság és az e-egészség Az életminőség és a páciensorientáltság Ellátási minőség és integrált ellátás A Az orvosi ellátórendszerekkel való együttműködés kiépítése B Az egészségipar és a páciensek kooperációjának felépítése C Kooperáció kiépítése az egészségpénztárakkal és a biztosítókkal A páciensekkel való kapcsolatok menedzselése hipertóniás intézmények egészségiparban Az egészség mint alapvető kompetencia Az irányzatok egészségpolitikai keretfeltételei A gyógyszer- és az egészségipar a Patient Relationship Management kezdetén Az integrált ellátási folyamat problémái A hipertóniás intézmények nézőpontja 5.
Az értéklánc marketingszempontú megközelítése Az értékkoncepció különböző típusú megközelítései Hipertóniás intézmények elemzése az amerikai egészségügyi rendszerről Az intézményi célok és a stratégia Az értékalapú verseny megteremtésének feltételei Az egészségügyi értéklánc elemzése Hogyan fog átalakulni az ágazati struktúra egészségügyi értéklánccá?
Az egészségpolitika, az egészségügyi kormányzat feladatai Az egészségügyi értéklánc alkalmazása a magyar egészségügyben A hazai intézményrendszer céljai, stratégiája Verseny a forrásokért Az értéklánc szemlélet hatása az egészségügy szereplőire Kutatás az értékláncalapú modell alkalmazhatóságáról Magyarországon 6.
Az egészségügyi piackutatás A kutatási terv és a kutatási módszerek A szekunder adatforrások 7.
A marketingmix az egészségügyben Termékpolitika Árazási stratégiák és döntések az egészségügyben A kereslet becslése.